|
Ένα χρόνο πριν, όταν οδηγούσα το K 1300 S, σε πορτοκαλί τότε χρώμα, είχα ομολογουμένως εντυπωσιαστεί. Παρόλο που οι Γερμανοί δεν είχαν ακόμη δεσμευτεί να παρουσιάσουν ένα καθαρόαιμο Superbike, το K 1300 S ήταν ένα μοντέλο που κράταγε το κεφάλι ψηλά σε όλες τις συγκρίσεις με τον ιαπωνικό ανταγωνισμό -Suzuki GSX 1300 R Hayabusa και Kawasaki ZZR 1400. Κινητήρας 1.300 κυβικών, ροπή αεροπλανοφόρου, επιταχύνσεις από τα 160 στα 250 σε χρόνο ντε τε, απαράμιλλη σταθερότητα έως και τα 290 χλμ./ώρα και γερμανικές -ξεχωριστές- προτάσεις στις αναρτήσεις. Ένας διηπειρωτικός πύραυλος, που έκανε μπαμ από μακριά. | mototiti |
|
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου