Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

Μετάκαυση στα 1.300 κυβικά BMW K 1300 S






Το πιο ακραίο Supersport Touring μοντέλο της BMW, το K 1300 S, είναι για μια ακόμη χρονιά μαζί μας. Για το ίδιο, τίποτα δεν έχει αλλάξει, αλλά γύρω του οι εξελίξεις τρέχουν. Πώς άραγε το επηρέασε η έλευση του S 1000 RR; Ακούγεται διαφορετικά πλέον το τραγούδι του ή όχι;
Ένα χρόνο πριν, όταν οδηγούσα το K 1300 S, σε πορτοκαλί τότε χρώμα, είχα ομολογουμένως εντυπωσιαστεί. Παρόλο που οι Γερμανοί δεν είχαν ακόμη δεσμευτεί να παρουσιάσουν ένα καθαρόαιμο Superbike, το K 1300 S ήταν ένα μοντέλο που κράταγε το κεφάλι ψηλά σε όλες τις συγκρίσεις με τον ιαπωνικό ανταγωνισμό -Suzuki GSX 1300 R Hayabusa και Kawasaki ZZR 1400. Κινητήρας 1.300 κυβικών, ροπή αεροπλανοφόρου, επιταχύνσεις από τα 160 στα 250 σε χρόνο ντε τε, απαράμιλλη σταθερότητα έως και τα 290 χλμ./ώρα και γερμανικές -ξεχωριστές- προτάσεις στις αναρτήσεις. Ένας διηπειρωτικός πύραυλος, που έκανε μπαμ από μακριά. 
mototiti
|

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Sponsors : Best Themes | New WP Themes | Best Blogger Themes
Copyright © 2013. troxothema - All Rights Reserved
Template Design by Shihara | Published by New Blog Themes
Powered by Blogger
New Blogger Themes New Blogger Themes