H ΒΜW παρουσίασε το X1 xDrive28i, το οποίο φορά τον ολοκαίνουργιο turbo τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 2.0 λίτρων ο οποίος αντικαθιστά τον ατμοσφαιρικό 3.0 λίτρων.
Ο κινητήρας έχει κωδική ονομασία N20 και εκτός του X1 θα τοποθετηθεί στη Σειρά 1, στη Σειρά 3, στη Σειρά 5 καθώς και στα X3 και Z4.
O κινητήρας είναι τεχνολογίας TwinPower Turbo της BMW, είναι κατασκευασμένος από αλουμίνιο και διαθέτει twin-scroll turbo, άμεσο ψεκασμό καθώς και την τελευταία γενιά του συστήματος ελέγχου των βαλβίδων, VALVETRONIC των Γερμανών.
Ο κινητήρας αποδίδει 245 άλογα στις 5.000 σ.α.λ με μέγιστη ροπή 350Nm διαθέσιμη από τις 1.250 σ.α.λ. Συνδυάζεται με δύο κιβώτια, με ένα 6-τάχυτο μηχανικό και με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Με το μηχανικό κιβώτιο η X1 xDrive28i, κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6.1 δευτερόλεπτα (6.5 με το αυτόματο κιβώτιο) 0.7 και 0.3 δεύτερα γρηγορότερα σε σχέση με τον 3.0-λίτρο κινητήρα που αντικαθιστά με την τελική ταχύτητα ανεξαρτήτως κιβωτίου να αγγίζει τα 240 χλμ/ώρα.
Ο νέος κινητήρας όπως καταλαβαίνεις είναι οικονομικότερος από τον 6κύλιδρο των 3.0 λίτρων αφού χρειάζεται 7.9 λίτρα/100 χλμ την στιγμή που ο 3.0λιτρος χρειάζεται 1.5 λίτρο περισσότερο. Και οι εκπομπές CO2 μειώθηκαν κατά 35 γραμμάρια εκπέμποντας 183 γρ/χλμ.
Ντεμπούτο η X1 xDrive28i, θα κάνει στη Γενεύη τον Μάρτιο και οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν στην Ευρώπη από την άνοιξη. Τεράστια photogallery και αναλυτικό δελτίο τύπου στη συνέχεια.
[Πηγή: BMW]
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου