Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

Gilera GP800

Δεν χρειάζεται να είναι κάποιος ειδικός αναλυτής για να διαπιστώσει ότι μία από τις ανερχόμενες τάσεις της αγοράς είναι η σύγκλιση μεταξύ scooter και μοτοσικλετών.




 Ως ο πρώτος (σε παραγωγή) πραγματικός εκπρόσωπος της τάσης αυτής, το GP800, βρίσκεται πολύ κοντά στο νοητό μέσο της απόστασης που χωρίζει τις δύο μεγάλες κατηγορίες των μηχανοκίνητων δικύκλων. Αποτελεί ένα πολύ επιτυχημένο υβρίδιο, το οποίο αδικείται, αν το κρίνει κανείς προσεγγίζοντάς το με τα στάνταρ των scooter ή των μοτοσικλετών, γιατί πολύ απλά πρόκειται για ένα συγκερασμό και όχι για ένα συνδυασμό. Επί της ουσίας, μπορεί να "κλέψει" αναβάτες και από τα scooter και από τις μοτοσικλέτες, ως μια εναλλακτική, αλλά εξίσου αποτελεσματική, all-round πανίσχυρη πρόταση.
Τεχνικά χαρακτηριστικά:
Κινητήρας: 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, Χωρητικότητα (κ.εκ.): 839, Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 75/7.750, Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 7,4/5.750, Τροφοδοσία: Ψεκασμός, Βάρος (κιλά): 248, Διαστάσεις (Μ x Π) (χλστ.): 2.230/Δ.Α., Φρένα (εμπρός/πίσω): 2Δ300/Δ280, Ρεζερβουάρ (λίτρα): 18,5, Τελική (χλμ./ώρα): 220, Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.): 5,7
mototriti |

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Sponsors : Best Themes | New WP Themes | Best Blogger Themes
Copyright © 2013. troxothema - All Rights Reserved
Template Design by Shihara | Published by New Blog Themes
Powered by Blogger
New Blogger Themes New Blogger Themes