Δεν χρειάζεται να είναι κάποιος ειδικός αναλυτής για να διαπιστώσει ότι μία από τις ανερχόμενες τάσεις της αγοράς είναι η σύγκλιση μεταξύ scooter και μοτοσικλετών.
Ως ο πρώτος (σε παραγωγή) πραγματικός εκπρόσωπος της τάσης αυτής, το GP800, βρίσκεται πολύ κοντά στο νοητό μέσο της απόστασης που χωρίζει τις δύο μεγάλες κατηγορίες των μηχανοκίνητων δικύκλων. Αποτελεί ένα πολύ επιτυχημένο υβρίδιο, το οποίο αδικείται, αν το κρίνει κανείς προσεγγίζοντάς το με τα στάνταρ των scooter ή των μοτοσικλετών, γιατί πολύ απλά πρόκειται για ένα συγκερασμό και όχι για ένα συνδυασμό. Επί της ουσίας, μπορεί να "κλέψει" αναβάτες και από τα scooter και από τις μοτοσικλέτες, ως μια εναλλακτική, αλλά εξίσου αποτελεσματική, all-round πανίσχυρη πρόταση.
Τεχνικά χαρακτηριστικά:
Κινητήρας: 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, Χωρητικότητα (κ.εκ.): 839, Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 75/7.750, Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 7,4/5.750, Τροφοδοσία: Ψεκασμός, Βάρος (κιλά): 248, Διαστάσεις (Μ x Π) (χλστ.): 2.230/Δ.Α., Φρένα (εμπρός/πίσω): 2Δ300/Δ280, Ρεζερβουάρ (λίτρα): 18,5, Τελική (χλμ./ώρα): 220, Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.): 5,7
mototriti
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου