Η πολυπλοκότητα του οδηγεί σε υψηλό κόστος κατασκευής
Μπορεί να ακούγεται ως απίθανο, όμως η παύση παραγωγής των υπερσύγχρονων κινητήρων με μηχανικό υπερσυμπιεστή και τούρμπο που η Volkswagen ονομάζει TSI είναι ένα ενδεχόμενο που δεν αποκλείεται.
Ο λόγος για τις εν λόγω φήμες, προκύπτει από την πολυπλοκότητα και το υψηλό τους κόστος! Πηγές από τον Βρετανικό ειδικό τύπο αναφέρουν ότι η Volkswagen είναι πολύ πιθανό να προχωρήσει στην κατάργηση των ιδιαίτερα επιτυχημένων διπλά υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων TSI, που χρησιμοποιεί από το 2005.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα η Volkswagen μέρα με τη μέρα διαπιστώνει ότι η πολυπλοκότητα του κινητήρα που περιλαμβάνει μηχανικό υπερσυμπιεστή αλλά και το κλασικό τούρμπο που χρησιμοποιεί τα καυσαέρια της εξάτμισης (για μείωση του lag, και κορυφαία απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών), οδηγεί σε αντίστοιχα υψηλό κόστος κατασκευής.
Το ίδιο άρθρο αναφέρει ότι η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει την εξέλιξη των κινητήρων με ένα τούρμπο (μερικοί εκ των οποίων επίσης χρησιμοποιούν το λογότυπο TSI), με σκοπό να πλησιάσει τις τιμές των εκπομπών ρύπων, αλλά και καταναλώσεων των TSI.
Εάν αυτό συμβεί, η κατάργηση των τελευταίων αποτελεί ένα πολύ σοβαρό ενδεχόμενο!
autotriti
Ο λόγος για τις εν λόγω φήμες, προκύπτει από την πολυπλοκότητα και το υψηλό τους κόστος! Πηγές από τον Βρετανικό ειδικό τύπο αναφέρουν ότι η Volkswagen είναι πολύ πιθανό να προχωρήσει στην κατάργηση των ιδιαίτερα επιτυχημένων διπλά υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων TSI, που χρησιμοποιεί από το 2005.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα η Volkswagen μέρα με τη μέρα διαπιστώνει ότι η πολυπλοκότητα του κινητήρα που περιλαμβάνει μηχανικό υπερσυμπιεστή αλλά και το κλασικό τούρμπο που χρησιμοποιεί τα καυσαέρια της εξάτμισης (για μείωση του lag, και κορυφαία απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών), οδηγεί σε αντίστοιχα υψηλό κόστος κατασκευής.
Το ίδιο άρθρο αναφέρει ότι η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει την εξέλιξη των κινητήρων με ένα τούρμπο (μερικοί εκ των οποίων επίσης χρησιμοποιούν το λογότυπο TSI), με σκοπό να πλησιάσει τις τιμές των εκπομπών ρύπων, αλλά και καταναλώσεων των TSI.
Εάν αυτό συμβεί, η κατάργηση των τελευταίων αποτελεί ένα πολύ σοβαρό ενδεχόμενο!
autotriti
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου