Η ιταλική εταιρεία παρουσίασε στο κοσμοπολίτικο περιβάλλον του Monte Carlo τη νέα γενιά κινητήρων για τα επαγγελματικά μοντέλα Porter και Porter Maxxi. Επί της ουσίας πρόκειται για δύο μηχανικά σύνολα, ένα βενζίνης και ένα πετρελαίου, τα οποία ανταποκρίνονται απόλυτα στις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro5. Koινό στοιχείο και για τους δύο είναι πως θα κατασκευάζονται από την ίδια την Piaggio στις δικές της βιομηχανικές εγκαταστάσεις.
Ο κινητήρας πετρελαίου με την κωδική ονομασία «Ρ120» έχει χωρητικότητα 1.2 λίτρων και είναι δικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος. Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξή του έγινε από κοινού με την εξειδικευμένη εταιρεία «Ricardo Engineering». Όσο για τον βενζινοκινητήρα, φέρει την κωδική ονομασία «Multitech», είναι τετρακύλινδρος και η χωρητικότητά του ανέρχεται στα 1.3 λίτρα. Πέραν αυτών, συνεχίζεται κανονικά όπως είναι φυσικό η παραγωγή και η περαιτέρω ανάπτυξη των κινητήρων «Eco-Power» (βενζίνη+LPG), «Green-Power» (βενζίνη+μεθάνιο), καθώς και των ηλεκτρικών μηχανικών συνόλων.
Diesel D120 Euro 5
ΒΑΣΙΚΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: δικύλινδρος turbodiesel
Κυβισμός: 1.200 κ.εκ.
Ισχύς: 64 ίπποι στις 3.500 σ.α.λ.
Ροπή: 14,2 χλγμ. στις 1.800 σ.α.λ.
Ανώτατη ταχύτητα: 130 χλμ./ώρα
Μέση κατανάλωση: 4.7 λτ./100 χλμ (Porter Chassis, Deck)
ΜultitechEuro5
ΒΑΣΙΚΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 4κύλινδρος σε σειρά
Κυβισμός: 1.308 κ.εκ.
Ισχύς: 71 ίπποι στις 5.300 σ.α.λ.
Ροπή: 10,7 χλγμ. στις 4.300 σ.α.λ.
Ανώτατη ταχύτητα: 130 χλμ./ώρα
Μέση κατανάλωση: 6.7 λτ./100 χλμ (Porter Chassis, Deck)
4troxoi
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου