Στη δημοσιότητα φωτογραφία του νέου της μονοθεσίου
Η Mercedes δημοσιοποίησε την πρώτη φωτογραφία του καινούργιου της μονοθεσίου, το οποίο θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του την Τρίτη (1/2) στην πίστα Ricardo Tormo της Βαλένθια.
Έπειτα από την κατάκτηση των πρωταθλημάτων του 2009 (υπό την ονομασία Brawn), η περυσινή σεζόν δεν ήταν καλή για την ομάδα του Brackley, αφού ο Nico Rosberg κατάφερε να ανέβει μονάχα τρεις φορές στο βάθρο, ενώ ο Michael Schumacher δεν τερμάτισε ποτέ πιο ψηλά από την 4η θέση.
Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα του περυσινού μονοθεσίου ήταν η κατανομή βαρών, ένας τομέας ο οποίος είναι προκαθορισμένος υπό τους φετινούς κανονισμούς. Επειδή η ομάδα δε μπορούσε να εξυγιάνει τα προβλήματα που είχε από τη γέννησή της η MGP W01, αποφάσισε να επικεντρωθεί στην εξέλιξη του φετινού μονοθεσίου πολύ νωρίτερα από τις υπόλοιπες κορυφαίες ομάδες. Με το φετινό μονοθέσιο, η Mercedes ευελπιστεί να διεκδικήσει ξανά το πρωτάθλημα.
Από την μοναδική φωτογραφία που δημοσιοποίησε η Mercedes, είναι προφανές ότι το φετινό μονοθέσιο της γερμανικής ομάδας διαθέτει ιδιαίτερα ανυψωμένο και αρκετά πλατύ ρύγχος, όπως και το μοναδικό άλλο φετινό μονοθέσιο που έχουμε δει, η Ferrari F150. Συνεπώς, ανυψωμένα είναι και τα ψαλίδια της εμπρός ανάρτησης της MGP W02, με οξύτερη γωνία κλίσης. Ωστόσο, από τη συγκεκριμένη φωτογραφία δεν είναι δυνατό να διαπιστώσουμε αν η Mercedes έχει διατηρήσει τη γεωμετρία εμπρός ανάρτησης με μονή καρίνα, ή αν έχει μιμηθεί το παράδειγμα όλων των υπόλοιπων ομάδων. Στη δεύτερη περίπτωση, τα κάτω ψαλίδια της ανάρτησης θα συνδέονται κατευθείαν με το πλαίσιο, χωρίς τη χρήση μονής ή διπλής καρίνας. Η εμπρός αεροτομή είναι η περυσινή.
Ο αεραγωγός του κινητήρα είναι παραδοσιακός, αφού οι φετινοί κανονισμοί απαγορεύουν το σχεδιασμό που παρουσίαζε στη συγκεκριμένη περιοχή η MGP W01, με το μονό roll bar-λεπίδα. Επίσης, τα καλύμματα των ψυγείων έχουν πιο έντονο «σκάψιμο» στο κάτω μέρος τους.
Οι Michael Schumacher και Nico Rosberg θα συνεχίσουν να αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Mercedes για δεύτερη συνεχή χρονιά.
4troxoi
Έπειτα από την κατάκτηση των πρωταθλημάτων του 2009 (υπό την ονομασία Brawn), η περυσινή σεζόν δεν ήταν καλή για την ομάδα του Brackley, αφού ο Nico Rosberg κατάφερε να ανέβει μονάχα τρεις φορές στο βάθρο, ενώ ο Michael Schumacher δεν τερμάτισε ποτέ πιο ψηλά από την 4η θέση.
Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα του περυσινού μονοθεσίου ήταν η κατανομή βαρών, ένας τομέας ο οποίος είναι προκαθορισμένος υπό τους φετινούς κανονισμούς. Επειδή η ομάδα δε μπορούσε να εξυγιάνει τα προβλήματα που είχε από τη γέννησή της η MGP W01, αποφάσισε να επικεντρωθεί στην εξέλιξη του φετινού μονοθεσίου πολύ νωρίτερα από τις υπόλοιπες κορυφαίες ομάδες. Με το φετινό μονοθέσιο, η Mercedes ευελπιστεί να διεκδικήσει ξανά το πρωτάθλημα.
Από την μοναδική φωτογραφία που δημοσιοποίησε η Mercedes, είναι προφανές ότι το φετινό μονοθέσιο της γερμανικής ομάδας διαθέτει ιδιαίτερα ανυψωμένο και αρκετά πλατύ ρύγχος, όπως και το μοναδικό άλλο φετινό μονοθέσιο που έχουμε δει, η Ferrari F150. Συνεπώς, ανυψωμένα είναι και τα ψαλίδια της εμπρός ανάρτησης της MGP W02, με οξύτερη γωνία κλίσης. Ωστόσο, από τη συγκεκριμένη φωτογραφία δεν είναι δυνατό να διαπιστώσουμε αν η Mercedes έχει διατηρήσει τη γεωμετρία εμπρός ανάρτησης με μονή καρίνα, ή αν έχει μιμηθεί το παράδειγμα όλων των υπόλοιπων ομάδων. Στη δεύτερη περίπτωση, τα κάτω ψαλίδια της ανάρτησης θα συνδέονται κατευθείαν με το πλαίσιο, χωρίς τη χρήση μονής ή διπλής καρίνας. Η εμπρός αεροτομή είναι η περυσινή.
Ο αεραγωγός του κινητήρα είναι παραδοσιακός, αφού οι φετινοί κανονισμοί απαγορεύουν το σχεδιασμό που παρουσίαζε στη συγκεκριμένη περιοχή η MGP W01, με το μονό roll bar-λεπίδα. Επίσης, τα καλύμματα των ψυγείων έχουν πιο έντονο «σκάψιμο» στο κάτω μέρος τους.
Οι Michael Schumacher και Nico Rosberg θα συνεχίσουν να αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Mercedes για δεύτερη συνεχή χρονιά.
4troxoi
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου