Αλλάζει η διοικητική πυραμίδα της εταιρείας
Ανακατατάξεις πραγματοποιήθηκαν στο τεχνικό τμήμα της McLaren, με τον Paddy Lowe να καταλαμβάνει το ρόλο του τεχνικού διευθυντή, που είχε παραμείνει κενός από το 2006, όταν είχε αποχωρήσει ο Adrian Newey από την ομάδα.
Από τη μεταγραφή του Newey στη Red Bull, ο 48χρονος Βρετανός Paddy Lowe, που μετέβη στη McLaren το 1993 (έπειτα από μια πενταετία στη Williams) έχει καταφέρει να εξελιχθεί στο πιο σημαντικό στέλεχος του τεχνικού τμήματος της ομάδας του Woking. Για αυτό το λόγο, η McLaren τον προήγαγε από το ρόλο του διευθυντή μηχανολογίας στη θέση του τεχνικού διευθυντή.
Η προαγωγή του Lowe επέφερε και την προαγωγή του 47χρονου (επίσης Βρετανού) Tim Goss στη θέση του διευθυντή μηχανολογίας. Ο Goss, που εργάζεται στη McLaren από το 1990, ήταν πέρυσι επικεφαλής μηχανολογίας του μονοθεσίου της ομάδας, της MP4-25.
O 59χρονος Βρετανός Neil Oatley, που βρίσκεται στη McLaren από το 1986, θα παραμείνει διευθυντής σχεδιασμού και προγραμμάτων εξέλιξης.
Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της McLaren, αυτές οι αλλαγές σημαίνουν ότι ο Lowe θα συνεχίσει να διευθύνει το τεχνικό τμήμα, αλλά μέσω του καινούργιου του ρόλου θα είναι επικεφαλής και του τμήματος καινοτόμων μελλοντικών τεχνικών project για την F1. Eπίσης, ο Lowe θα συνεχίσει να εκπροσωπεί την McLaren, όσον αφορά τον τεχνικό τομέα, στο σύνδεσμο των ομάδων, τη FOTA.
Aπό την πλευρά του, ο Goss ανέλαβε περισσότερες ευθύνες πέρυσι στον τομέα της εξέλιξης των μονοθεσίων, έπειτα από την αποχώρηση του Pat Fry για τη Ferrari. Όπως εξηγεί ο ίδιος: «Ήμουν υπεύθυνος μαζί με τον Pat Fry για την κατεύθυνση που θα ακολουθούσαν τα μονοθέσιά μας. Τώρα έχω πάρει και τους δυο ρόλους, αλλά προφανώς έχει υπάρξει μια αλλαγή υπευθυνοτήτων εντός της ομάδας, καθώς είναι ξεκάθαρο ότι δε μπορώ να κάνω μόνος μου τη δουλειά δυο ατόμων. Ως διευθυντής μηχανολογίας, ο ρόλος μου θα είναι να συντονίζω μια μικρή ομάδα μηχανολόγων οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για τον καθορισμό, το σχεδιασμό και την εξέλιξη των μονοθεσίων μας».
Ο Lowe, αποκάλυψε στις δηλώσεις του ότι θα μοιραστεί μαζί με τον Goss τους αγώνες στους οποίους θα παρευρεθούν: «Μεταξύ μας, ο Tim και εγώ θα μοιραστούμε τις παρουσίες μας στους αγώνες. Είναι πολύ σημαντικό να έχεις ανώτερα τεχνικά στελέχη στην πίστα, γιατί εκεί κερδίζεις τους βαθμούς, αλλά ταυτόχρονα, εάν περνάς όλο τον καιρό σου μακριά, τότε ρισκάρεις να παραβλέψεις μέρος της σκληρής δουλειάς που γίνεται πίσω στο εργοστάσιο».
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της McLaren, o Oatley θα συνεχίσει να εκτελεί πολλά από τα υψηλού επιπέδου εγχειρήματα της ομάδας, προσπαθώντας ταυτόχρονα να φέρει καινούργια project και εξελίξεις στα μονοθέσια. 4troxoi
Από τη μεταγραφή του Newey στη Red Bull, ο 48χρονος Βρετανός Paddy Lowe, που μετέβη στη McLaren το 1993 (έπειτα από μια πενταετία στη Williams) έχει καταφέρει να εξελιχθεί στο πιο σημαντικό στέλεχος του τεχνικού τμήματος της ομάδας του Woking. Για αυτό το λόγο, η McLaren τον προήγαγε από το ρόλο του διευθυντή μηχανολογίας στη θέση του τεχνικού διευθυντή.
Η προαγωγή του Lowe επέφερε και την προαγωγή του 47χρονου (επίσης Βρετανού) Tim Goss στη θέση του διευθυντή μηχανολογίας. Ο Goss, που εργάζεται στη McLaren από το 1990, ήταν πέρυσι επικεφαλής μηχανολογίας του μονοθεσίου της ομάδας, της MP4-25.
O 59χρονος Βρετανός Neil Oatley, που βρίσκεται στη McLaren από το 1986, θα παραμείνει διευθυντής σχεδιασμού και προγραμμάτων εξέλιξης.
Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της McLaren, αυτές οι αλλαγές σημαίνουν ότι ο Lowe θα συνεχίσει να διευθύνει το τεχνικό τμήμα, αλλά μέσω του καινούργιου του ρόλου θα είναι επικεφαλής και του τμήματος καινοτόμων μελλοντικών τεχνικών project για την F1. Eπίσης, ο Lowe θα συνεχίσει να εκπροσωπεί την McLaren, όσον αφορά τον τεχνικό τομέα, στο σύνδεσμο των ομάδων, τη FOTA.
Aπό την πλευρά του, ο Goss ανέλαβε περισσότερες ευθύνες πέρυσι στον τομέα της εξέλιξης των μονοθεσίων, έπειτα από την αποχώρηση του Pat Fry για τη Ferrari. Όπως εξηγεί ο ίδιος: «Ήμουν υπεύθυνος μαζί με τον Pat Fry για την κατεύθυνση που θα ακολουθούσαν τα μονοθέσιά μας. Τώρα έχω πάρει και τους δυο ρόλους, αλλά προφανώς έχει υπάρξει μια αλλαγή υπευθυνοτήτων εντός της ομάδας, καθώς είναι ξεκάθαρο ότι δε μπορώ να κάνω μόνος μου τη δουλειά δυο ατόμων. Ως διευθυντής μηχανολογίας, ο ρόλος μου θα είναι να συντονίζω μια μικρή ομάδα μηχανολόγων οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για τον καθορισμό, το σχεδιασμό και την εξέλιξη των μονοθεσίων μας».
Ο Lowe, αποκάλυψε στις δηλώσεις του ότι θα μοιραστεί μαζί με τον Goss τους αγώνες στους οποίους θα παρευρεθούν: «Μεταξύ μας, ο Tim και εγώ θα μοιραστούμε τις παρουσίες μας στους αγώνες. Είναι πολύ σημαντικό να έχεις ανώτερα τεχνικά στελέχη στην πίστα, γιατί εκεί κερδίζεις τους βαθμούς, αλλά ταυτόχρονα, εάν περνάς όλο τον καιρό σου μακριά, τότε ρισκάρεις να παραβλέψεις μέρος της σκληρής δουλειάς που γίνεται πίσω στο εργοστάσιο».
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της McLaren, o Oatley θα συνεχίσει να εκτελεί πολλά από τα υψηλού επιπέδου εγχειρήματα της ομάδας, προσπαθώντας ταυτόχρονα να φέρει καινούργια project και εξελίξεις στα μονοθέσια. 4troxoi
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου