Το πιο «παραδοσιακό» μοντέλο της BMW, λοιπόν, ανανεώθηκε, αποκτώντας νέο κινητήρα και νέα επιμέρους τμήματα. Η σχεδίαση παρέμεινε η ίδια με κάποιες ελάχιστες αλλαγές, συνεχίζοντας να συνδυάζει κλασικά και σύγχρονα στοιχεία σε ένα αισθητικά αποδεκτό «πακέτο». Οι διαφορές μεταξύ των δύο εκδόσεων συνίστανται στα χρώματα, με το Classic να φέρει μία ρίγα που διατρέχει κατά το διαμήκη άξονα μπροστινό φτερό και ρεζερβουάρ, καθώς και στις ζάντες, όπου στο Classic είναι ακτινωτές, αντί των αλουμινένιων της standard έκδοσης. Κοινές αλλαγές και στις δύο εκδόσεις είναι ο νέος πίνακας οργάνων που αποτελείται από δύο αναλογικά όργανα και μία ψηφιακή οθόνη, η νέα, μικρότερων διαστάσεων, εξάτμιση και το… πίσω φανάρι που προέρχεται από τη σειρά των K 1300.
Ωστόσο, σημαντικότερο στοιχείο των μοντέλων θεωρείται η τοποθέτηση του νέου τετραβάλβιδου boxer κινητήρα των 1.170 κ.εκ., που εξοπλίζει όλα τα μοντέλα της σειράς «R». Ανεβάζει 500 σ.α.λ. περισσότερες σε σχέση με τον προκάτοχό του και αποδίδει 110 ίππους και 12,1 kgm ροπής, τιμές που είναι κάτι παραπάνω από αρκετές για το χαρακτήρα των μοτοσικλετών αυτών. Τέλος, τα νέα R 1200R και R 1200R Classic θα έχουν τη δυνατότητα να εξοπλιστούν (προαιρετικά) με ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου, όπως ABS, ESA (ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις) και ASC (το κατά BMW anrispin).
mototriti.gr |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου