Η νέα κατασκευή είναι εφοδιασμένη με ό,τι ελαφρύτερο υπάρχει
Η ιταλική εταιρεία αποκαλύπτει σήμερα ένα ακόμα από τα μυστικά της ολοκαίνουριας υπερκατασκευής της που θα δούμε στη Γενεύη και συγκεκριμένα αυτό που αφορά στην αρχιτεκτονική των αναρτήσεών της!
Σιγά σιγά το… πάζλ του νέου ιταλικού super car, που κατά πάσα πιθανότητα θα φέρει την ονομασία Aventador και επισήμως θα παρουσιαστεί στην Έκθεση της Γενεύης, αρχίζει να ολοκληρώνεται, με τους ιθύνοντες από τη Σαντ’ Άγκατα να αποκαλύπτουν ολοένα και περισσότερα από τα τεχνικά μυστικά της. Έτσι, ύστερα από τα αποκαλυπτήρια του 12κύλινδρου ατμοσφαιρικού… θηρίου των 700 ίππων που θα την κινεί, σειρά έχουν σήμερα οι αναρτήσεις, οι οποίες αντλούν την έμπνευσή τους, σε σχέση με τη διάταξη που ακολουθούν, από εκείνες των μονοθεσίων της Formula 1.
Πιο συγκεκριμένα, οι ιθύνοντες της Lamborghini εργάστηκαν σκληρά ώστε να μειώσουν το βάρος της μη αναρτώμενης μάζας στα «άκρα» της νέας τους υπερ-κατασκευής εφοδιάζοντας τα με ό,τι ελαφρύτερο μπορεί κανείς να συναντήσει σήμερα κανείς: αλουμινένια δηλαδή διπλά ψαλίδια και κεραμικά φρένα. Από εκεί και πέρα, η… αποκάλυψη είναι ο τρόπος που έχει εγκατασταθεί το δίδυμο «ελατήρια/αμορτισέρ», το οποίο δεν είναι τοποθετημένο κάθετα, όπως συνήθως συναντάμε στην πλειονότητα των σπορ αυτοκινήτων, αλλά οριζόντια! Και συγκριμένα, κάτω από το εμπρός παρπρίζ, όσον αφορά το εμπρός δίδυμο και πολύ κοντά στον κινητήρα (όπως φαίνεται και στη φωτογραφία), όσον αφορά το πίσω. Επίσης, οι πρωτοποριακές αυτές αναρτήσεις (σημ.: της εταιρείας Οhlins όπως διακρίνουμε σε μια από τις δύο φωτογραφίες που δημοσιεύουμε!) δεν συνδέονται απευθείας με τους τροχούς του αυτοκινήτου, καθώς ενδιάμεσα «παρεμβάλλονται» ράβδοι και βραχίονες, οι οποίοι, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς των ανθρώπων της Lamborghini, βελτιώνουν την κατευθυντικότητα, την ακρίβεια χειρισμών, αλλά και την αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός στη γρήγορη οδήγηση μειώνοντας την ίδια στιγμή τις απότομες αντιδράσεις της κατασκευής στα όρια της πρόσφυσης. Αξίζει να προσθέσουμε πως η εν λόγω διάταξη των αναρτήσεων επιτρέπει σε σχέση με τον εμπρός αποκλειστικά άξονα στην ανύψωση του κατά 40 χλστ. μέσω του απλού πατήματος ενός διακόπτη, ούτως ώστε να είναι πιο εύκολο το… πέρασμα του θηρίου από δρόμους με ανωμαλίες ή σαμαράκια, αλλά και η είσοδός του σε γκαράζ!
Με την ευκαιρία, οι Ιταλοί δημοσιοποίησαν σήμερα πως η νέα και τετρακίνητη ασφαλώς Aventador θα διαθέτει ένα εξελιγμένο ηλεκτροϋδραυλικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης, το οποίο μάλιστα θα διαθέτει τρία διαφορετικά προγράμματα. Να θυμίσουμε με την ευκαιρία εδώ πως ο V12 κινητήρας των 6,5 λίτρων της νέα Lamborghini θα εκπέμπει «μόλις» 398 gr διοξειδίου του άνθρακα για κάθε χιλιόμετρο, ενώ η μέση κατανάλωσή του για κάθε 100 χλμ. θα είναι 17,2 λίτρα. Θα συνεργάζεται μάλιστα με ένα νέο 7τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων σειριακού τύπου, το οποίο ολοκληρώνει τις αλλαγές των σχέσεων σε χρόνο 50 μόλις ms. Ωστόσο, ακόμα πιο εντυπωσιακές είναι οι τιμές των επιδόσεων, αφού, σύμφωνα την εταιρεία, η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου θα ανέρχεται στα 350 χλμ./ώρα και η επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα θα ολοκληρώνεται σε μόλις 2,9 δλ. Διόλου άσχημα!
4troxoi
Σιγά σιγά το… πάζλ του νέου ιταλικού super car, που κατά πάσα πιθανότητα θα φέρει την ονομασία Aventador και επισήμως θα παρουσιαστεί στην Έκθεση της Γενεύης, αρχίζει να ολοκληρώνεται, με τους ιθύνοντες από τη Σαντ’ Άγκατα να αποκαλύπτουν ολοένα και περισσότερα από τα τεχνικά μυστικά της. Έτσι, ύστερα από τα αποκαλυπτήρια του 12κύλινδρου ατμοσφαιρικού… θηρίου των 700 ίππων που θα την κινεί, σειρά έχουν σήμερα οι αναρτήσεις, οι οποίες αντλούν την έμπνευσή τους, σε σχέση με τη διάταξη που ακολουθούν, από εκείνες των μονοθεσίων της Formula 1.
Πιο συγκεκριμένα, οι ιθύνοντες της Lamborghini εργάστηκαν σκληρά ώστε να μειώσουν το βάρος της μη αναρτώμενης μάζας στα «άκρα» της νέας τους υπερ-κατασκευής εφοδιάζοντας τα με ό,τι ελαφρύτερο μπορεί κανείς να συναντήσει σήμερα κανείς: αλουμινένια δηλαδή διπλά ψαλίδια και κεραμικά φρένα. Από εκεί και πέρα, η… αποκάλυψη είναι ο τρόπος που έχει εγκατασταθεί το δίδυμο «ελατήρια/αμορτισέρ», το οποίο δεν είναι τοποθετημένο κάθετα, όπως συνήθως συναντάμε στην πλειονότητα των σπορ αυτοκινήτων, αλλά οριζόντια! Και συγκριμένα, κάτω από το εμπρός παρπρίζ, όσον αφορά το εμπρός δίδυμο και πολύ κοντά στον κινητήρα (όπως φαίνεται και στη φωτογραφία), όσον αφορά το πίσω. Επίσης, οι πρωτοποριακές αυτές αναρτήσεις (σημ.: της εταιρείας Οhlins όπως διακρίνουμε σε μια από τις δύο φωτογραφίες που δημοσιεύουμε!) δεν συνδέονται απευθείας με τους τροχούς του αυτοκινήτου, καθώς ενδιάμεσα «παρεμβάλλονται» ράβδοι και βραχίονες, οι οποίοι, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς των ανθρώπων της Lamborghini, βελτιώνουν την κατευθυντικότητα, την ακρίβεια χειρισμών, αλλά και την αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός στη γρήγορη οδήγηση μειώνοντας την ίδια στιγμή τις απότομες αντιδράσεις της κατασκευής στα όρια της πρόσφυσης. Αξίζει να προσθέσουμε πως η εν λόγω διάταξη των αναρτήσεων επιτρέπει σε σχέση με τον εμπρός αποκλειστικά άξονα στην ανύψωση του κατά 40 χλστ. μέσω του απλού πατήματος ενός διακόπτη, ούτως ώστε να είναι πιο εύκολο το… πέρασμα του θηρίου από δρόμους με ανωμαλίες ή σαμαράκια, αλλά και η είσοδός του σε γκαράζ!
Με την ευκαιρία, οι Ιταλοί δημοσιοποίησαν σήμερα πως η νέα και τετρακίνητη ασφαλώς Aventador θα διαθέτει ένα εξελιγμένο ηλεκτροϋδραυλικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης, το οποίο μάλιστα θα διαθέτει τρία διαφορετικά προγράμματα. Να θυμίσουμε με την ευκαιρία εδώ πως ο V12 κινητήρας των 6,5 λίτρων της νέα Lamborghini θα εκπέμπει «μόλις» 398 gr διοξειδίου του άνθρακα για κάθε χιλιόμετρο, ενώ η μέση κατανάλωσή του για κάθε 100 χλμ. θα είναι 17,2 λίτρα. Θα συνεργάζεται μάλιστα με ένα νέο 7τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων σειριακού τύπου, το οποίο ολοκληρώνει τις αλλαγές των σχέσεων σε χρόνο 50 μόλις ms. Ωστόσο, ακόμα πιο εντυπωσιακές είναι οι τιμές των επιδόσεων, αφού, σύμφωνα την εταιρεία, η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου θα ανέρχεται στα 350 χλμ./ώρα και η επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα θα ολοκληρώνεται σε μόλις 2,9 δλ. Διόλου άσχημα!
4troxoi
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου