Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

Porsche Carrera GTS: Η νέα 911 τα έχει... 400!



Ποια είναι τα συν και τα πλην

Οι κακές γλώσσες υποστηρίζουν ότι η Porsche εδώ και σχεδόν 50 χρόνια έχει ουσιαστικά βγάλει ένα επιτυχημένο μοντέλο το οποίο και αντικαθιστά κάθε 3-4 έτη δίχως ουσιαστικές διαφορές.

Επιπλέον φροντίζει κάθε γενιά της 911 (γιατί περί αυτής πρόκειται) να εμπλουτίζεται από πλήθος εκδόσεων, ανάλογα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της εξωτερικής σχεδίασης ή του κινητήρα (πχ. targa, turbo και πάει λέγοντας).

Ο αντίλογος έχει εξίσου πλούσια και ενδιαφέροντα επιχειρήματα όπως την παρουσία της Boxster και της Cayenne αλλά και την διαχρονικότητα της 911, η οποία θα μπορούσε να σταθεί μέσω των πωλήσεων και της αγάπης του αγοραστικού κοινού.

Σε κάθε περίπτωση η γκάμα της Porsche 911 διαθέτει πλέον άλλη μια έκδοση, που ακούει στο όνομα Carrera GTS και «τοποθετείται» υψηλότερα από τις απλές Carrera αλλά χαμηλότερα από τις πιο ακραίες Turbo και GT3.

Eξωτερικά το μοντέλο ακολουθεί την επιτυχημένη σπορ πεπατημένη των υπολοίπων 911 και ειδικότερα των Carrera, ωστόσο είναι ελαφρώς πλατύτερο στο πίσω τμήμα, ενώ και το μετατρόχιο είναι μεγαλύτερο (πάντοτε συγκριτικά με την Carrera S).

Αλλά στοιχεία εξωτερικής διαφοροποίησης είναι οι 19άρες ζάντες από την RS Spyder και βεβαίως τα λογότυπα Carrera GTS που υποδηλώνουν την διαφορετικότητα του μοντέλου.

Η σπορ εικόνα περνά και στο εσωτερικό με το δέρμα και την αλκαντάρα να καλύπτουν τις περισσότερες επιφάνειες. Το τιμόνι και τα σπορ καθίσματα είναι όμορφα, ενώ ο οδηγός θα χρησιμοποιήσει την οθόνη των 6,5 ιντσών στην κεντρική κονσόλα, μέσω της οποίας θα χειριστεί διάφορες λειτουργίες που αφορούν περιφερειακά συστήματα του μοντέλου.

Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, σύστημα πλοήγησης, δυνατότητα φωνητικών εντολών, ηχοσύστημα 385watt και 13 ηχείων και θερμαινόμενα καθίσματα με μνήμες. Διαθέτει επίσης πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων για τον έλεγχο και την ασφάλεια των επιβατών (και του μοντέλου).

Το μοντέλο εξοπλίζεται με το μοτέρ των 3,8 λίτρων που αποδίδει 408 άλογα στις 7.300σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή των 420Nm είναι διαθέσιμη στις 4.200σ.α.λ. Ανάλογα εντυπωσιακές είναι και οι επιταχύνσεις είτε από στάση, είτε εν κινήσει. Τα πρώτα 100 έρχονται σε 4,6 δευτερόλεπτα, τα 160χλμ σε 9,7 (πάντα από στάση), ενώ με 5η κουμπωμένη η GTS χρειάζεται 5,6 δευτερόλεπτα από 80 έως 120χλμ.

Η κίνηση μεταδίδεται μέσω εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου ή 7τάχυτου αυτόματου. Η κατανάλωση (μικτός κύκλος) κυμαίνεται στα επίπεδα των 10,6λτ/100χλμ, ενώ οι ρύποι (CO2) αγγίζουν τα 250γρ./χλμ. Ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να εξοπλίσει το μοντέλο και με κεραμικά φρένα/δίσκους διαμέτρου 350χιλιοστών (μπρος και πίσω). in2life

|

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Sponsors : Best Themes | New WP Themes | Best Blogger Themes
Copyright © 2013. troxothema - All Rights Reserved
Template Design by Shihara | Published by New Blog Themes
Powered by Blogger
New Blogger Themes New Blogger Themes