Περισσότερο οικολογικός ο χαρακτήρας του
Η έβδομη γενιά του best-seller της Volkswagen είναι πλέον προ των πυλών. Σύμφωνα με τα τελευταία δημοσιεύματα του γερμανικού ειδικού τύπου, η διάθεση του αυτοκινήτου που αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης θα γίνει στο τέλος του 2012, με αρχές του 2013!
Έτσι τουλάχιστον υποστηρίζει ο γερμανικός ειδικός τύπος, σύμφωνα πάντα με δηλώσεις που έγιναν από συνεργάτη του CEO της VW, Martin Winterkorn. Αυτές αναφέρουν ότι το νέο αυτοκίνητο δεν θα αποτελεί ακόμη μια εξέλιξη της τωρινής (6ης) γενιάς του, αλλά θα πατά σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα, και θα παρουσιαστεί στο τέλος του 2012 με αρχές του 2013.
Κύρια χαρακτηριστικά αυτής της νέας πλατφόρμας του VW Golf VII θα είναι ο περισσότερο «οικολογικός» χαρακτήρας σε σχέση με την αντίστοιχη που χρησιμοποιεί το τωρινό αυτοκίνητο, αλλά και το χαμηλότερο κόστος εξέλιξης και κατασκευής. Η VW την ονομάζει «MQB» (Modular Querbaukaste), και θα χρησιμοποιηθεί κατά κόρων στα μελλοντικά μικρομεσαία της φίρμας με τους κινητήρες τοποθετημένους εγκάρσια. Σε κάθε περίπτωση θα τη δούμε πρώτα στο νέο A3 (το καλοκαίρι του 2012), καθώς και σε πολλά ακόμη μοντέλα του VW Group, ενώ ο στόχος είναι αυτή να χρησιμοποιείται σε ούτε λίγο ούτε πολύ, 3 εκατομμύρια οχήματα ετησίως!
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν τα δημοσιεύματα, η VW εναποθέτει το μεγαλύτερο ίσως ποσοστό της επιτυχίας που περιμένει στη νέα γενιά του αυτοκινήτου, στην πλατφόρμα «MQB», αφού ο στόχος είναι να μειωθεί δραστικά το τωρινό υψηλό κόστος κατασκευής του Golf.
Τέλος, από πλευράς μηχανικών συνόλων, είναι πολύ νωρίς ακόμη για να έχουμε στοιχεία, όμως οι σχετικές πηγές αναφέρουν υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, υβριδικές εκδόσεις ακόμη και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.
autotriti
Έτσι τουλάχιστον υποστηρίζει ο γερμανικός ειδικός τύπος, σύμφωνα πάντα με δηλώσεις που έγιναν από συνεργάτη του CEO της VW, Martin Winterkorn. Αυτές αναφέρουν ότι το νέο αυτοκίνητο δεν θα αποτελεί ακόμη μια εξέλιξη της τωρινής (6ης) γενιάς του, αλλά θα πατά σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα, και θα παρουσιαστεί στο τέλος του 2012 με αρχές του 2013.
Κύρια χαρακτηριστικά αυτής της νέας πλατφόρμας του VW Golf VII θα είναι ο περισσότερο «οικολογικός» χαρακτήρας σε σχέση με την αντίστοιχη που χρησιμοποιεί το τωρινό αυτοκίνητο, αλλά και το χαμηλότερο κόστος εξέλιξης και κατασκευής. Η VW την ονομάζει «MQB» (Modular Querbaukaste), και θα χρησιμοποιηθεί κατά κόρων στα μελλοντικά μικρομεσαία της φίρμας με τους κινητήρες τοποθετημένους εγκάρσια. Σε κάθε περίπτωση θα τη δούμε πρώτα στο νέο A3 (το καλοκαίρι του 2012), καθώς και σε πολλά ακόμη μοντέλα του VW Group, ενώ ο στόχος είναι αυτή να χρησιμοποιείται σε ούτε λίγο ούτε πολύ, 3 εκατομμύρια οχήματα ετησίως!
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν τα δημοσιεύματα, η VW εναποθέτει το μεγαλύτερο ίσως ποσοστό της επιτυχίας που περιμένει στη νέα γενιά του αυτοκινήτου, στην πλατφόρμα «MQB», αφού ο στόχος είναι να μειωθεί δραστικά το τωρινό υψηλό κόστος κατασκευής του Golf.
Τέλος, από πλευράς μηχανικών συνόλων, είναι πολύ νωρίς ακόμη για να έχουμε στοιχεία, όμως οι σχετικές πηγές αναφέρουν υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, υβριδικές εκδόσεις ακόμη και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.
autotriti
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου