ΔΕΙΤΕ: Τη νέα γενιά του μοντέλου
Μετά την παρουσίαση του νέου Aveo στην έκθεση του Παρισιού το Σεπτέμβριο του 2010, η Chevrolet προχωρά στην παρουσίαση της νέας τετράθυρης ή σεντάν αν προτιμάτε εκδοχής του αυτοκινήτου.
Η παρουσίαση έγινε στην έκθεση του Ντιτρόιτ που ξεκίνησε από χθες, ενώ για να αποφύγουμε κάθε σύγχυση δεν πρέπει να παραλείψουμε ότι το μοντέλο (είτε στην 5θυρη είτε στην 4θυρη εκδοχή του), στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού θα φέρει αποκλειστικά το όνομα Sonic.
Η παραγωγή των μοντέλων της αμερικανικής αγοράς θα ξεκινήσει μέσα στους επόμενους μήνες, και θα γίνεται στο εργοστάσιο της General Motors που βρίσκεται στο Michigan, το οποίο υπέστη αναβάθμιση της τάξης των 545 εκ. δολαρίων και θα βοηθήσει ώστε να αναπληρωθούν έως και 1.000 θέσεις εργασίας στην ευρύτερη περιοχή του Detroit.
H ευρωπαϊκή παρουσίαση του μοντέλου είναι προγραμματισμένη για το καλοκαίρι του 2011.
Από πλευράς κινητήρων οι πρώτες πληροφορίες αφορούν στα μοντέλα της αμερικανικής αγοράς τα οποία θα διατίθενται με δύο σύνολα στα 1,4 και 1,8 λίτρα. Η απόδοση στην πρώτη περίπτωση θα φτάνει τους 138 ίππους (η έκδοση θα είναι υπερτροφοδοτούμενη) και τα 200 Nm ροπής από τις 1.850 σ.α.λ., ενώ αυτή θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Η έκδοση των 1,8 λίτρων (ατμοσφαιρική) θα αποδίδει 135 ίππους και 167 Nm ροπής από τις 3.800 σ.α.λ., ενώ θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, ή με αυτόματο 6 σχέσεων.
Σε κάθε περίπτωση, για την Ευρωπαϊκή αγορά είναι πολύ πιθανή και η χρήση βενζινοκινητήρων στα 1,2 λίτρα (με 70 και 86 ίππους), στα 1,4 λίτρα (με 100 ίππους) και στα 1,6 λίτρα (με 115 ίππους ), καθώς και δύο εκδόσεων πετρελαίου στα 1,3 λίτρα (με 75 και 95 ίππους με τεχνολογία Start/Stop), όπως είχε ανακοινωθεί και για την 5θυρη εκδοχή του αυτοκινήτου.
Τέλος, δεν πρέπει να παραλείψουμε ότι η Chevrolet δείχνει ιδιαίτερη σημασία και στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Αυτό φαίνεται από το γεγονός πως στον τομέα αυτό έλαβαν μέρος και οι μηχανικοί που εξελίσσουν τις αντίστοιχες αναρτήσεις των Chevrolet Corvette!
|
Η παραγωγή των μοντέλων της αμερικανικής αγοράς θα ξεκινήσει μέσα στους επόμενους μήνες, και θα γίνεται στο εργοστάσιο της General Motors που βρίσκεται στο Michigan, το οποίο υπέστη αναβάθμιση της τάξης των 545 εκ. δολαρίων και θα βοηθήσει ώστε να αναπληρωθούν έως και 1.000 θέσεις εργασίας στην ευρύτερη περιοχή του Detroit.
H ευρωπαϊκή παρουσίαση του μοντέλου είναι προγραμματισμένη για το καλοκαίρι του 2011.
Από πλευράς κινητήρων οι πρώτες πληροφορίες αφορούν στα μοντέλα της αμερικανικής αγοράς τα οποία θα διατίθενται με δύο σύνολα στα 1,4 και 1,8 λίτρα. Η απόδοση στην πρώτη περίπτωση θα φτάνει τους 138 ίππους (η έκδοση θα είναι υπερτροφοδοτούμενη) και τα 200 Nm ροπής από τις 1.850 σ.α.λ., ενώ αυτή θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Η έκδοση των 1,8 λίτρων (ατμοσφαιρική) θα αποδίδει 135 ίππους και 167 Nm ροπής από τις 3.800 σ.α.λ., ενώ θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, ή με αυτόματο 6 σχέσεων.
Σε κάθε περίπτωση, για την Ευρωπαϊκή αγορά είναι πολύ πιθανή και η χρήση βενζινοκινητήρων στα 1,2 λίτρα (με 70 και 86 ίππους), στα 1,4 λίτρα (με 100 ίππους) και στα 1,6 λίτρα (με 115 ίππους ), καθώς και δύο εκδόσεων πετρελαίου στα 1,3 λίτρα (με 75 και 95 ίππους με τεχνολογία Start/Stop), όπως είχε ανακοινωθεί και για την 5θυρη εκδοχή του αυτοκινήτου.
Τέλος, δεν πρέπει να παραλείψουμε ότι η Chevrolet δείχνει ιδιαίτερη σημασία και στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Αυτό φαίνεται από το γεγονός πως στον τομέα αυτό έλαβαν μέρος και οι μηχανικοί που εξελίσσουν τις αντίστοιχες αναρτήσεις των Chevrolet Corvette!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου