Τα συν και τα πλην του μοντέλου
Με το καινούργιο C4, η Citroen προσφέρει καλύτερη ποιότητα, άνεση, χώρους και επίπεδα ασφάλειας, σε παραπλήσιες τιμές συγκριτικά με το προγενέστερο μοντέλο, κάνοντάς το περισσότερο ανταγωνιστικό και σύμφωνο με τον οικογενειακό, κυρίως, προσανατολισμό του.
Με το πρώτης γενιάς C4 που παρουσιάστηκε το 2004, η Citroen αν μη τι άλλο έκλεψε τις εντυπώσεις με την ιδιαίτερα τολμηρή του σχεδίαση που, ακόμα και σήμερα, παραμένει σύγχρονη και ελκυστική. Στο 2ης γενιάς μοντέλο η γαλλική φίρμα προτίμησε να ακολουθήσει λιγότερο εκκεντρική αισθητική, προκειμένου να προσεγγίσει μεγαλύτερο εύρος αγοραστών. Ωστόσο, όσοι αναζητήσουν πιο δυναμική εμφάνιση (και πιθανώς οδηγικά χαρακτηριστικά) θα πρέπει να κάνουν υπομονή μέχρι την ερχόμενη Άνοιξη με το λανσάρισμα του DS4.
Μεγαλύτερο και ηπιότερων τόνων
Σύγχρονα σχεδιαστικά γνωρίσματα παρουσιάζει ως επί το πλείστον, το καινούργιο C4, το οποίο δείχνει άμεσα την προέλευσή του. Το εμπρόσθιο άκρο του είναι κομψό με σχετικά επιθετική όψη, ενώ πίσω θυμίζει σε μεγάλο βαθμό το νέο C3. Ίσως λιγότερο ενδιαφέρον δείχνει από το πλάι, λόγω των αδρών γραμμών.
Επιπλέον, οι εξωτερικές του διαστάσεις έχουν συνολικά αυξηθεί, με ανάλογο όφελος ως προς τους χώρους.
(+): Άνεση ανάρτησης - καθισμάτων, ποιότητα κατασκευής,
οδική συμπεριφορά, χώροι
(-): Μεγάλη διάμετρος τιμονιού, αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων, σχετικά άχρωμη οδηγική αίσθηση
autotriti
Με το πρώτης γενιάς C4 που παρουσιάστηκε το 2004, η Citroen αν μη τι άλλο έκλεψε τις εντυπώσεις με την ιδιαίτερα τολμηρή του σχεδίαση που, ακόμα και σήμερα, παραμένει σύγχρονη και ελκυστική. Στο 2ης γενιάς μοντέλο η γαλλική φίρμα προτίμησε να ακολουθήσει λιγότερο εκκεντρική αισθητική, προκειμένου να προσεγγίσει μεγαλύτερο εύρος αγοραστών. Ωστόσο, όσοι αναζητήσουν πιο δυναμική εμφάνιση (και πιθανώς οδηγικά χαρακτηριστικά) θα πρέπει να κάνουν υπομονή μέχρι την ερχόμενη Άνοιξη με το λανσάρισμα του DS4.
Μεγαλύτερο και ηπιότερων τόνων
Σύγχρονα σχεδιαστικά γνωρίσματα παρουσιάζει ως επί το πλείστον, το καινούργιο C4, το οποίο δείχνει άμεσα την προέλευσή του. Το εμπρόσθιο άκρο του είναι κομψό με σχετικά επιθετική όψη, ενώ πίσω θυμίζει σε μεγάλο βαθμό το νέο C3. Ίσως λιγότερο ενδιαφέρον δείχνει από το πλάι, λόγω των αδρών γραμμών.
Επιπλέον, οι εξωτερικές του διαστάσεις έχουν συνολικά αυξηθεί, με ανάλογο όφελος ως προς τους χώρους.
(+): Άνεση ανάρτησης - καθισμάτων, ποιότητα κατασκευής,
οδική συμπεριφορά, χώροι
(-): Μεγάλη διάμετρος τιμονιού, αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων, σχετικά άχρωμη οδηγική αίσθηση
autotriti
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου